31 december 2006

Länksamlig om IPRED-direktiven

Jag har fått en del förfrågningar om var man kan få tag på mer information om IPRED2-direktivet. Jag tänkte sätta ihop en länksamling, men det blev aldrig av. Nu skapade jag dock ett del.icio.us-konto eftersom att jag själv är i behov av det i min bevakning av dessa frågor. Har redan samlat en del länkar till diverse nyttiga källor om både sanktionsdirektivet (IPRED1) och om IPRED2. Kommer fylla på allt eftersom jag stöter på nyttiga webbsidor. Självklart kommer jag även att fylla på med länkar till andra frågor som jag följer.

Just nu är det mycket länkar till officiella EU-dokument som de flesta av er nog inte känner allt för stor lust att ta er igenom :-), men det kommer komma mer länkar till lättlästa texter.

Jag hoppas det här hjälper er som söker mer information om IPRED-direktiven.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

03 april, 2009 23:45  
Blogger floodis said...

Accepterar inte spam, ffs.

04 april, 2009 00:40  

Skicka en kommentar

<< Home